Kızlar herkese merhaba 32 haftalık hamileyim doktor kontrolündeyim bebeğimin akciğeri az gelişmiş tahlil nst falan istedi yaptırdım ama sonuç beklerken içim içimi yiyor. Sonuçlar sonra konuşalım dedi doktorum ama sabredemiyorum. Böyle biley yaşayan bilen var m acaba ciddi bişwy değildir inşallah