Tugce_S Bu postu açmak için çok bekledim evet başlarda zaman hiç geçmiyor gibiydi bende ne zaman geleceğim 25 Li haftalara diye düşünüyordum ama aslında zaman çok hızlı geçiyormuş son 100 kaldı inşaAllah sağlıkla 🙏🙏
Uysal_ Tugce_S Bizim de son 80 yüzün altını iple çekiyordum Elhamdülillah inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız.
HemsireAna Bende en son 100 gelsin artık diye sürekli dua ediyordum 😍 şimdi 57 olduk bile.. Nasıl geçiyor bazen ben bile anlayamıyorum 🎀🌸
Ozlmece22122 Tugce_S bebek gittikçe ağırlaşıyor ve günler daha zor geçiyor canm bu yüzden de sanki hiç gün bitmiyor gibi🙇♀️🙇♀️