Cupcakee21 Kızlar meraba 37+5iz.1haziranda yani yaklaşık 8-9 gün sonra planlı sezeryan olucam.bu gece saat 5te uyandım ve bidaha uyuyamadım biraz zaman geçirdikten sonra kalktım ve midem çok bulandığı için bişeyler hazırladım yedim ama fayda etmedi midemin bulantısı devam etti zamanla şiddeti arttı ve kendimi kusarken buldum.Nerdeyse 15. Haftamdan beri ilk defa oluyor.Bi de geçen bebeğim dönmüş o zaman midem bulanmıştı o kadar.Sonra durup dururken ayaklarım ellerim şişti zar zor kendimi uyuttum şimdi uyandım ama yine aynı durumdayım hastaneye gitsem yasak var artı doktor yok şaştım kaldım.Tansiyonum bazen yüksek çıkıyordu alakası var mı bilemedim. Bir fikri yada önerisi olan varsa lütfen yazsın.
Dlktpl Cupcakee21 bence dr a gitmelisin tansiyon ve bir anda şişen eklemler normal değil bence en kötü en yakın acile git tahlil yaparlar rahatlarsın
Asyaagkcn Cupcakee21 112 acil çağrı merkezinden yardım iste umarım kötü bir durum yoktur fakat son vakitlerde olan her sıkıntı için doktora başvur, doktorunun numarası varsa ara konuş, bir de bebeğini rahatlatmaya çalış, zor belki şu an ama şarkı söyle.
Cupcakee21 Doktorumun numarasını buldum tansiyonunu ölçtür haber ver dedi nöbetçi eczaneye gittim tansiyonumu ölçtürdüm tam 12/8 çıktı.Ne az ne çok.Doktorum da zaman daraldığı için bebeğin mideye baskı yaptığını buda midemi bulandırdıgını söyledi şişliklerinde yemeklerdeki tuz oranından olduğunu söyledi.Yani bir sorun yokmuş ama olsun içimi rahatlatmış oldum.Son günler korkuyorum en ufak seyde.Teşekkür ederim hepınize