Tavsanim Kizlar ikinci gebeligim 24 haftaligiz ama cocugu surekli sezeryanli yerimde hissediyorum yada kasiklarimda bu normalmi
derinozkaya Tavsanim bebişiniz kızmı? benim kızım vajinamda oturuyor sanki tekmelerde hep oraya 26 haftadayız tabi bazen gezintiye cıkıyor 🥴 doktor hic uzanmıyomusun sen dedi sanırım cok ayakta kalıyoruz diye 🤷🏼♀️
Unsalin_Annesi Tavsanim canım bende genelde hep kasıklarımda hissediyordum ama 2 3 hafta falan yukarılarda hissetmeye başladım 26+6 olduk şuan maşallah her yerde kıpır kıpır 😍
Cucu2015 Tavsanim ben de bazen epey aşağıda hissediyorum. Bazen de yukarıda. 23 haftalığım ben de. Kızların da aşağıda olduğunu şimdi bu postta okudum 😊 benimki de kız
1994ozg Tavsanim öncelikle cinsiyetle asla alakası yok benimki erkek bazen resmen çıkacak gibi tekmesi oluyor kasıkta vajinada falan hissediyorum bi anda göbek deliğimde oluyo bi altta bi yanda değişiyo yani gayet normal merak etmeyin benimde 24.hafta 17.haftadan beri aynı
Tavsanim derinozkaya cinsiyetini ögrenemedim coronodan dolayi hastaneye gidemedim en son 13 haftalikken gittim daha gidemedim :( doktor gelme diyor mumkunse bende gidemedim bir oglum var kız olmasini cok istiyorum :)
Ikinci-mucize Tavsanim benimde kasiklarim da çok asagida 17.haftamdayim doktor erkeğe benzetti bayagi asagida dedi kız genelde oyke olurmus ama bilmiyorum bi oğlum var oda kız kardeş istiyordu ama nasip sadece benzetti bakalım ayrıntılı da belli olur
bebegim_28 Tavsanim 11 hafta Biraz uzun değil mi Önlemleri alıp ayda 1 gidin bence özel mi devlet mi bilmiyorum ama imkanınız varsa özele önlem alıp gidin pek bekletmiyorlar özelde
Asumann Tavsanim benimde o haftalarda öyleydi. Detaylıda doktora sormuştum hatta. Bacakları aşağıda duruyordu o zamanlar. Tekmelerini hissediyorsundur demişti
Ayazmm-123 Bir oğlum var şuan kızıma hamileyim erkek ve kız hamileliği arasındaki en belirgin fark ne deseniz kızın kasıklarda olması derim.Kız gebelikleri bariz kasıklarda oluyor bence😊
Wonderanne Tavsanim bende başlarda hep kasıkta hissediyordum büyüdükçe yukarıya da çıktı sorun olacağını sanmıyorum canım