Kızlar 22. haftada yım 20. Haftadan beri her sbah kalktığımda gogsum den az az sut geliyor böyle bısey yasayan var mı ve dogum a kadar böle surecek mı akması acaba cok korkuyorum doktorum olur dedı korkacak bısey yok dedi Ama ilk gebeliğim telaslanıyorum