ylzz ben hamilelik olmadan önce tiroid hastasıydim ve hap kullanmama rağmen gebelik oluşunca hapın dozu düşük geldiği icin 8,5 a kadar çıkmış. Ama hiç moralini bozma hapı düzenli kullan allahn izniyle çabuk düşüyor benimki 2 hafta da 1,5a geriledi. Sadece ayda bir sağlık ocağında TSH hormonu için kan ver kendin takip et. Gebelik ilerleyince o hapın dozu yetmeyip yeniden yükselmeye başlayabilir takibinde olsun. Çünkü bebek tiroid hormonunu senden alıyor şuan denge de tutmazsa bebek doğduğunda tiroid hastası olarak gelir. İnşallah sağlıcakla alırsın kucağına korkutma yani kendini