Gozdedpu Kızlar merhaba.. 3.gebelıgım ve 2 oglum var 14.hafta ultrasomda da erkek gorundu boyle olup da sonradan kız olan var mı bı umut soruyorum😊 pipi gorundu yanı kan akışı yok bak kordon deıl dedı ama kız organı da olabılır mı kı bılemedım ya🥴
Sevdiss_17 Gozdedpu banada gecen kiz dedi eminim dedi darisi basina kuzum hayirlsiini neyse o olsun bdnim doktorum degismez dedi ama herseye hazirlikli olmak gerek
derinozkaya Gozdedpu bende öyle oldu kuzum oglan dediler bi hafta sonra kız oldu halen kız 🙏🏻 allah gönlüne göre versin 🤲🏻
caglanurr Banada bi çıkıntı görüyorum erkek dedi ama kimseye deme dedi sonra mahçup olursun dedi radyoloji uzmanına sordum oda tahminim erkek dedi bende bi umut belki döner diye bekliyorum
Nur2016 Gozdedpu banada 14.haftada erkek dedi pipisini gosterdi. 16da kiz dedi. Sanirim 14te gorduyu gobek kordonuymus
Mutlu_hamis Gozdedpu ayyy kıyamam seni çok iyi anlıyorum evlat evlattır ikiside can ama iki oğlun varmış insan bide kız istiyor hevesleniyor inş kalbine göre verir rabbim benimde 1oğlum var kız duygusunu tatmak istedim 12. Haftada erkek dedi ama kızmış 3hafta sonra öğrendim şimdi her gitmemde acaba bir değişiklik varmı diye soruyorum çok şükür kız Rabbim yanınızda olsun inş 😘
Gozdedpu caglanurr kordonla cinsel organı ayırt edebılmek ıcın bıseye basıo kan akısı olan yerler kırmızı yanıo ekranda.. Pipide yok akış🥴😆