Invisible-33 çok şükür iyi canım 36 ya kadar ilaçla hastanede yatmayla zor getirdik 36 ya geldi çok şükür. Doktor diyordu zaten hep gelir beklemez diye. Öyle de oldu. Yani kendi geldi ben bişey yapmadım. Neden yapayım ki bende anneyim yani. Normal hamileliği olan zamanını bekleyen biriydim ama geldi Yani.