ENA
Canım doktor ilgili olsa gitmez iyim sanki ama yok hiç ilgilenmiyor bir kaç defa daha oldu bu sancılar gittiğimde bakmadı bile bu haftalarda normal diyip eve git dedi hatta ya erken doğum olursa diye doktora sordum bana yok senin haftan gayet iyi doğacak olsa bile ciğer geliştiriciler gerek yok küveze bile alınmaz dedi