Ondan sonra post actim da kimse cvp yazmadı bilmem ne bidi bidisiniz ya
Saygısız insanlar yorum yazmış oku geç ozaman beğenmiyorsan sorma bida kimseye bişey
Senin çocuğuna isim begendirmek zorundayiz sanki
Her boku buraya sorun yazılanları beğenmeyin laf edin durun anca.
Hayret bisey yaa
Hakaret etmeidm küfür etmedim hala düzgün düzgün yaziyorum cemkirip duruyor şuna bak arife akşamı yazanda insan sayanda kabahat zatenn