Busraarsub Az önce mide yanmasıyla uyandım ama farklıydı acı su şeklindeydi yanmam ve şuan ishalim. Birseyin belirtisi olabilir mi yoksa saat 1.5 gibi borek turşu meyve falan yiyip yatmıştım ondan olabilirmi ? Korkmalı miyim
Sinem053232 Busraarsub börek turşu meyve hepsi migreni ekşiyecek ve asitli şeyler heleki yeyip yattıysan çokça normal bence bizde 31+4 Ne yeyip yatsam zehir gibi yanar migdem çok normal
Denizler Busraarsub zaten mide böreği hiç haz etmez aynısını bende yaşadım sanki kusmuşsun gibi oluyor insan kötü tat veriyor
Busraarsub Sinem053232 yaaaa :((( normalde midem yanar ederde bu tarz acı su gibi ilk defa oldu. Normalde yiyince direk yatmıyordum ondan olabilir . Yani inşallah ondandır kötü birşey olmasında
Sinem053232 Busraarsub ağzınıza kadar gelip gider hatta o yanma bazen öyle bir hal alirki yaka yaka kusturur 2 hamileligim ondan daha tecrübeliyim ama yine de içiniz rahat etmezse gidersiniz bi hastaneye ama en büyük dostum kurtacim gaviscon surup bir hamilenin en iyi arkadasi
Busraarsub Sinem053232 hareket edince icim rahatladi bi an dedim zehirlendimmi acaba diye. Bayram sonu kontrolumde perşembe bekleyim olmazsa hareketlerini takip ederek