Esmaaa34 Kızlar merhaba benim kalp çarpıntım oluyor hamıle olabılır mıyım yanı normalde rahatsızlıgım yok adetime 4 gün kaldı
Fasulyemibeklerken Esmaaa34 Şuan aynı durumdayız ben de pko olduğu için tam kestiremiyorum ama tahminen 2,3 gün var reglime dün gece acaio çarpıntı oldu bayram ertesi regli olmazsam ki inşallah olmam kan vericem
Esmaaa34 Fasulyemibeklerken hayırlısı olsun hakkımızda ama hissediyorum ben çünkü sağ tarafta yanma batma oluyor ara ara bıde bel ağrım oluyor ara ara göğüs ucunda genişleme ve büyüme var ama ağrı yok hayırlısı olsun hakkımızda ınsallah 🤲🏻
Fasulyemibeklerken Esmaaa34 Yazıklarınızın hepsini yaşıyorum bende birde bugun inanılmaz Bi kalça ağrısı başladı afedersiniz oturduğumuz da kalça mızı tutan kemikler ağrıyo ay inşallah okadar çok heyecanlıyım ki 🙏🙏🙏❤️ İNŞALLAH isteyen herkesin olsun
Papatya24 Esmaaa34 Bende de bu belirtilerin hepsi var ama yumurtlama gördükten sonraki 8. gün yani adete 7 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif umarım erken yaptığım için çıkmamıştır😕
Esmaaa34 Fasulyemibeklerken bende çok heyecanlıyım allahım nasibimizde varsa nasip eder bize allahım hayırlı ve sağlıklı bir evlat versin bize 🤲🏻
Esmaaa34 Papatya24 hemen karamsar düşünme canım hep hep dua et allahım ne zaman hayırlısını verirse ınsallah 🤲🏻
Fasulyemibeklerken Papatya24 Canım bende senin gibi erken gebelik testi yaptım 4 gün önce negatif pko var bende tahminime göre 29 gün baz aldım geçen ayın 27sinde adet oldum tahminimce 2,3 güne regli tarihim bayram geçsin olmazsam kan vercem sende kan ver
Papatya24 Esmaaa34 O kadar çok ediyorum ki kendim ve isteyen herkes için allahım bir an önce nasip etsin bizlere inşallah ilki kayıpla sonuçlandı ama ilk denemede olmuştu şimdi istiyoruz birkaç aydır negatif nasip🤲🏻
Papatya24 Fasulyemibeklerken Bende pko yok ama Ekim ayında kürtaj olmuştum kontrollerde sorun yok dendi ama korkuyor insan yine de benim de 28 i gibi olmam lazım bayram sonunu bekleyeceğiz artık hepimiz için hayırlısı🙏
Fasulyemibeklerken Esmaaa34 Canım erken gebelik yaptım 2 gün önce negatif hala regl olmadım 😪😪 yarın sabah birde kan mı versem ki diyorum kafam allak bullak
Benimo Fasulyemibeklerken ben de erken gebelik testinde çıkmadı kan testinde çıktı. Pko var. Ben de göğüs ucundaki kahveliğin genişlediğini damarların belirgin hale geldiğini fark etmiştim. En doğru sonucu kan testi verir yaptırın bence :)
Esmaaa34 Fasulyemibeklerken benımde adetim 2 gün gecıktı ama idrar testı yapmadım daha ama göğüs ağrım yok arada kaşık ağrım oluyor bende lekelemede olmadı bence adetın kaç gün sürüyorsa bekle bıtınce gününde kan testi ver canım
Fasulyemibeklerken Esmaaa34 Bugün verdim sonuç bekliyorum e nabız ne zaman düşer acaba sabah verdim hala yok