Deletedmom_9 Benimde 6 gün gecikti ama idrar testi negatif. 2 gündür adet olcak gibi agrım var ama olmadım daha inşlallh vardır hayırlısı olsun hepimiz için ☺️
Lilla Deletedmom_9 Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏 ben hala olmadım ara ara belime bi sızı girip çıkıyor onun dışında ne gebelik ne adet belirtisi yok malesef.