Tugrafatma Babybjörn balace istiyordum ama coronadan dolayı gelmiyor şu an sanırım hiç bir yerde yok,olanın da fiyatını artırmışlar..İkinci el falan bulsam alacağım artık
melindam 0Bsra0 Ablama E Bebekten Almışyım 110 Tlye Yeğenimle Yanımıza Geldiklerinde Yeğenim 40ı yeni Çıkmıştı 3 Kademeliydi ve Yeğenim Hep Onda Yattı Bizde O zaman Beşik Falan Yoktu Elimizle Sallıyorduk. Otomatik Sallananlar Var Ama Aşırı Pahalı Çocuk Sevmeyebilir Bunh Göze Almamak lazım Şimdi Ablam Kullanmıyor Bana Vericek Ben Kullanıcam