Merhaba adetim en son 9 nisan da oldu ve 17 gün geciktim hiç belirtim yok ama 2 gündür karnım adet olacakmışım gibi ağrıyor sol kasığımda batma var ve kramp giriyor yaklaşık 3 hafta önce sabaha karşı mide bulantısı ve midede yanmayla uyandım ondan sonra da bulantı olmadı ama mide yanmalarım devam ediyor 2 gündür de yoğun şekilde akıntım var ve 2 haftadır çok sevdiğim yiyeceklerin kokusunu alıyorum 1 buçuk hafta önce test yaptım negatif çıkmıştı hastaneye de gidemiyorum virüsten dolayı tecrübelilerden yardım istiyorum 2 yıllık evliyim ve 1 buçuk yıldır denememize rağmen bi sonuca ulaşamadık doktor bi sorun olmadığını söylemişti acaba şuan hamile olabilir miyim?