Merhaba kızlar çatlatma iğnesi vurdurttum bu zamana kadar hep göğüslerim kaşık ağrılarım 10 gün önceden başlardı şimdi goguslerim az şişti aciycak gibi değil ve kasigim en alt tarafından batma oluyor hem arada soldan hem her ikiside böyle değişik bir ağrı adet sancısına da benziyor gebelik belirtisi olabilir mi tam 1 hafta kaldı adetime sizde belirtiler.nasildi