Haticeyildiz Yaa ne guzel yaklasmis gununuz benim 69 gunum var allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin hepinizin
BurcuMenderes Haticeyildiz ilk zaman hiç birşey anlamadım nasıl geçti.ama gerçekten son aylar hatta son günler hiç geçmiyormuş
TCFilizOnar Kızlar ben 40. Haftamı yarın dolduruyorum ama prensesin gelmeye pek niyeti Yok. Doktorumuz 7 gün daha bekleyebileceğimizi söyledi ama insan endişeleniyor bir an önce kavuşmak istiyorum dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🙏🙏🙏🙏
EliniVermiyorHayat TCFilizOnar Doğrudur canım 28 haftalığız bizde bazen program dan adet tarihi geri alıyorum 35 haftaya bakıyorum😂😅😂Bazen hemen gelsin istiyorum bazende tadını çıkar öle de böle de zaman geçiyor diyorum Allah hepimizin bebeğini korusun Sağlıklı sıhhat li kucağımıza almayı nasip etsin😊😍