Byzb1 Eva41 benim de 20. Haftada 380 gramdı doktor normal dedi ama bir hafta önde gelişimi ona göre mi normal dedi yoksa haftama göre mi sormayı unuttum sizin bu haftalarda nasıldı 😊
Eva41 Byzb1 canım ben o hafta kilosunu hiç bilmiyorum 1 hafta ise gelişimi önde iyidir o zaman :) şuan 36 +2 oldum randevum var sabah 10 da kaç kilo olmuş bilmiyorum
Nur5516 21+0 350 gramdi doktor uyumlu haftasıyla dedi ama bana düşük gibi geldi bilmiyorum ki ben evham yaptım galiba 🙊😇