Barbiel bende kendi rızam ile yaptırmadım renkli ultrason için de istanbulda kaldığım için devlet hastanelerinde randevu bulamadım özel e de gitmedim o zamanki maddi durumdan dolayı şimdilik bebeğin durumu iyi diyorlar inşallah öyledir rabbimden gelen baş göz üstüne 🤲