Sevgili arkadslar bugün sabah epidural sezaryan ile doğum yaptım 38+3 te 3200 kg olarak henüz sütüm gelmiyo emmesi memeyi tutuşu çok iyi ama süt yok . Hastanede 4 kez mama verildi . Birde ilk kakası inı yapmadı daha . Tecrübeli annelerim cevaplarsınız cok mutlu olurum :( allahım hepinizin sağlıkla kucagınıza almayı ,bebek isteyen herkesede nasip etsin mübarek günlerde tüm dualarım sizinle