zynp131820 benim ablam yapmıştı. Ama belli şartları taşımak gerekiyormuş,30’dan önce yapılmıyormuş galiba. Tam emin değilim ama aklımda böyle kalmış. Bebek geldikten sonra ablam bir süre daha ameliyatta kalmıştı. Ameliyattan çıktıktan sonra da bir sıkıntısı olmamıştı.