37+2 yim. Dün belimin sağ tarafına bir ağrı girdi. Hep aynı yer ağrıyor sanki incitmişim gibi ama incitmedim. Çok keskin bir ağrı değil ama hareketlerimi kısıtlayabiliyor. Dinlenirken geçiyor, bazen bacağımı hareket ettirince bazen de yürürken ağrıyor. Bilgisi olan var mıdır acaba? Normal bir şey mi? Yalancı sancı bu mu oluyor?