Yeşil renk doktorların pek istediği bir durum değil. Benım de akıntım oluyor. Yeşil değilse sorun değil diyor doktorum. Mantardan oluyor genelde. İhmal etmeyin yine de bi doktorunuza danışın derim.😊Enfeksiyon ilerledikçe tabi bu en üst sınır keseyi bile delebiliyor. Erken doğumu tetikleyebiliyor.