aminegunes24 Merhaba kızlar ben yeni katıldım bi sorum var 24+3 günlük bebeğim detaylı ulturasyonda doktor bebeğin poposunun aşağıda oldunu söyledi bi kızım var normal doğum yaptım kızımı oğlumuda normal doğum istiyorum sizce döner mi başı aşağıya başına gelen oldu mu şimdiden çok teşekkür ederim cevap verecek arkadaşlarda 😊
Liliz aminegunes24 canım benım ılk gebelıgım ama her gıttıgımızde pozısyon degıstırmıs oluyor bızımkı genelde yanı daha erkenmıs dogum pozısyonu ıcın bende bas asagı dondugu zaman sormustum doktoruma 30 lu haftalara kadar degısıklık olabılıyormus o yuzden çatı musaıtse doktor bekleyebılıyor tam zamanına kadar belkı doner dıye
S1demir Haftaya kadar çok değişiyor pozisyonları 32den sonra sabitleşiyor hatta doğum sorasında bile dönen bebekler var
aminegunes24 @Liliz inşallah doğuma yakın döner sezeryan olmaktan korkuyorum bana senin ki gibi bilgide verilmedi aklıma takıldı canım teşekkür ederim 😊
aminegunes24 @Denizkaplan inanır mısınız içim rahatladı biraz çok teşekkür ederim hepinize rabbim sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻😊
Gamzex Benim ikinci oğlum 38e kadar poposu aşağıdaydı, 39.haftada kontrole gittiğimde dönmüştü öyle de kaldı. Şuan için çok erken ilerleyen dönemlerde dönüyor. Doğumda bile dönen varmış, bebeklerin sağı solu belli olmuyor yanı😁
aminegunes24 @Gamzex dönsünde 39 da dönsün razıyım canım sezeryan olursa şuan 19 aylık bi kızım var o perişan olcak diyede endişe ettim sezeryanda hemen ayağa kalkamıyormuşsun
halime21 aminegunes24 cnm 23+3 te doktor makat gelişi dedi 29+3 te normal pozisyon almış dedi inş döner
Zlhb aminegunes24 benim hep kafası midemdeydi 30.haftada dönmüş daha çok zaman var döner bence secde pozisyonu epey işe yarıyormuş döndürmek için