Hamilelikten önce de yaşıyordum şimdi 26 haftalığım ilk günden beri ne denediysem geçmedi. Artık kayısı yemekten bıkkınlık geldi. Suyu çok içiyorum meyve çok yiyorum elimden gelen herşeyi yapıyorum ama geçmiyor bi türlü. Son çare doktorum bekunis yazdı. Onunda zararı olacağı düşüncesiyle içmiyorum 😭 akışına bıraktım artık☺️🤗