Nebiyeee Kizlar 24 haftalik hamileyim kan pihtilasmasi yuzunden malesef hergun igne vurmak durumundayim en rahat karnimdan vuruluyorum ama 2 3 keredir her igneyi yaptigimda bebegim hareket etmeye basliyo igneyi koydugum gibi korkuyorum😢
NeslihanPiaAbac Nebiyeee bende başından beri vuruyorum doğuma kadar da devam edeceğim.Bebeğe hiçbir zararı yok ona ulaşması imkansız ,öyle denk gelmiştir stres olmayın
Ikinciyibekliyorum Nebiyeee bende 17+6 gunlugum. Bizde 8. Haftadan beri vuruluyorum dogumdan sonra 1 haftaya kadar daha vurulacagim . Rabbim hastalık vermesin ama hergun ayrı bir stres yasıyorum iğneden korkan biri olarak. Nasıl bitireceğiz bilmem o kadar ıgneyi.
Nebiyeee Ikinciyibekliyorum aynen ya bende baya korkan biriyim igneden canim yaniyo ama oğlum için deger
Tubitoo Ikinciyibekliyorum valla aynı dert bende de var eşim vuruyordu daha çok acıyor kendin dene dediler ancak kendim yapabiliyorum ☺ Mosmor göbeğim hergün ayrı stres allah sabır versin hepimize 🙏🏻
EnginDenizim Canım kol bacaktanda yapabilirsin hem korkma gobek derini biraz sık öyle yap igneni bebege gelmez kesinlikle 37+2 haftadayım cok gerildi gobegim yapiyorum hala gobekten
Mrvahmt EnginDenizim kac haftaliksin ben 31 haftaligim ya gerginlesti ama hala gobekten devam ediyorum kola cesaretm yok kaclik igne kulniorsun
EnginDenizim Mrvahmt 37+2 haftadayım göbekten zorlaniyosan bacaktan dene canım ordan daha rahat yapmasi clexsane 0.4 kullanıyorum
Mrvahmt EnginDenizim canim bende gunde birkez cleaxne 04luk kulaniorum sen n zmn gectin bacaga bi baacak birgun gobek yapilirmi acaba
EnginDenizim Mrvahmt canım basta cok morariyordu igne yerleri bende birer hafta sirayla kol bacak gobek yaptim bu sayede morarmalar geçti rahat oldu benim için doktoruna danis istersen ben sıkıntı yasamadim