Neslihan90 Selam kizlar ben 18. Haftaya girmek uzereyim ama hareket hissetmiyorum bunu yaşayan var mi araniz da ?
busra1708 Neslihan90 ben 15.haftamda hareketten ziyade böyle bi uçuşma gibi bişey hissetmiştim karnımda. Hemde bir defa değil birkaç defa. Şu an 17+5 oldum. Ama sanırım erkekler kızlara göre daha erken hareketleniyormuş
Manyakcadl Neslihan90 cnm bende 20 de hissettim hatta korkup doktora gotmistim ilk gebelkte 24 e kdr hissedilebilirmis korkma demisti
busra1708 Neslihan90 belki de hareket etmiştir ama siz hissetmemişsinizdir o da olabilir. Merak etmeyin önümüzdeki haftalarda daha net hissedilir Allahın izniyle