_9297_ ayy hiç sorma ya insanın kafasını karıştırmaktan başka bişey yapmıyorlar ya bende dün o kdar çok kafama taktım ki hastaneden çıktım bı saat yürüdüm düşündüm ne olacak diye ya korkudan sonra bazı kişilerle konuşunca saçmalamış doktor dediler bana rahatladım öyle burasıda rahatlatti çok teşekkürler herkese