Bende 14.haftadayım 10.haftamda başladı ve başlarda sadece uzun süre ayakta durduğumda oluyordu. Şimdi ise hiç farketmiyor çok şiddetlendi otururken bile ayağa kalktığımda kendimi yere bırakacak kadar ağrım oluyor. Doktorum rahmin büyüdükçe beline baskı yapıyor ilerde geçecek diye söyledi 🤷🏻♀️