Merhaba tatlı anneler 🌞
32 haftalık doktor kontrolum vardi bugün. Gittim şöyle bir şey söyledi doktor eşi yaşlanmaya başlamış. Ve plasenta boynuna 2 kere dolanmiş. Plasenta dolanmasını ilk bebegimdede yaşamıstm. Dogumda 3 kere boynuna dolanmis ve fazla uzundu. Kızm 40 hafta dogmasina ragmen 2 bucuk kilo doğmuştu. Doktor günluk olarak bebegn hareketlerini saymamı istedi. Ama diger plasenta yaşlanması ya da eş yaşlanmasını anlamadm. Erken dogumla bir ilgisi olabilir mi ? Daha önce başina gelen ya da böyle bir durum duyan var mı? Varsa yazarsanız cok mutlu olurum 🙏