Htcmhmt12 Kızlar oğlusumuz olacak babamız Ege istıyor bende yağız istıyorm yağız Ege koyalım dedık uyumlu mu sizce? Ege ye uyumlu başka isimlerde olabılır isim önerilerinizi merakla beklıyorumm😍
Ummuhan4934 Htcmhmt12 Başlığı okuduğum gibi yağız yazacaktım açıklamada yazmışsın zaten bencede en uyumlusu yağız Ege canım 🙈👍🏻😃
Htcmhmt12 Ummuhan4934 normalde iki isim sevmıyorm ama Ege kısa olunca ıkısı birlikte kullanılabılır dıye düşündüm çok teşekkür ederim cnm👍🏻