Canım benim aynı şeyi ilk gebeliğimde bende yaşadım kürtaj oldum o yüzden ama canını sıkma desemde sıkacağını biliyorum bende çok ağladım çünkü ama üç ay sonra bak ben yeniden hamileyim allaha şükür şuan sağlıklı inşallah bi sorun olmaz veren allah alan allah üzülme bebeğini de üzme 🙏🏻🙏🏻