Bana da yazmak nasip oldu çok şükür 35+3 günlük hamişdim 2 gündür bel ağrılarım vardı bugün dayanamayıp doktoruma geldim birde ne görsün bebek doğum kanalında 😮 meğersem 2 gündür çektiğim bel ağrısı sancıymış apar topar sezeryana alındım (bu arada 2.çocuğum ilki de sezeryandı) saat 2.30 gibi girdim ameliyata ve 10 dkka sonra Bi ağlama sesi canım kızım dünyaya geldi fakat bana 1 kez gösterip solunum sıkıntısı dolayısıyla küveze aldılar şimdi biz bu güzel anne ve anne adaylarından dua bekliyoruz kızım masal için 🥰🤲