cigdem1994 Kolayı tamamen bırakamadm bi türlü her gün olmasada içiyorum alkol sigara kullanmıyorum ama bana kolada onlarla aynı geliyo napıcam bilmiyorum canım çok çekiyo benim gibi olanlar varmı bebeğe çok zarar vermşmidir :(
fatma3312 cigdem1994 bende hamilelik başlarında sürekli içtim mide bulantımı azaltıyordu çünkü ama sağlıklı bir içecek değil sonuçta . İçmesek bizim için de bebiş için de daha iyi 😘
Rabia95 cigdem1994 Gebeliğimi öğrendiğimden beri hiç içmedim, canım çekiyor ama içmemek için eve almıyorum. Eşim de almıyor. Markete kim gidiyorsa tembihle almasın, ben istesem bile almayın de 😂 🤷🏻♀️
Fundacld Ben normalde kola içmezdim ama hamile olduğumdan beri içiyorum 7 haftada başlayan bulantı kusmalar 31. Haftayım halen devam ediyor. Kola içince mideme iyiy geliyor . Soda içiyorm ama bazen oda rahatlatmıyor maalesef içiyorm ama zararını bilmiyorum 😔
Evita cigdem1994 asitli içeceklerin sigaradan bir farkı yok. Dr un ilk söylediği şeydi bu bana. Benim de canım çok istiyor ama ağzıma koymadım :/
1Anne_ cigdem1994 kolayı çok seviyorum ama ne zaman içsem kabız eder beni gaz sancısından kıvranırım o yüzden fazla içmem
SevilayBayram Yani eve almamak en mantıklıısı. Markete gittiğimizde abur cubur reyonuna hiiiçç girmiyorum. Yoksa alınınca evde olduğunu bilince yiyoruz yani
Minikkusum_ cigdem1994 bende aynı durumdayım deli gibi canım kola istiyor su gibi içiyorum icebilirsen canim asiti gittikten sonra iç ben dolaba koyuyorum soğuk asitsiz içiyorum bazen bazen çok canım çekerse asitli içiyorum her gün içmiyorum tabii zararlı ama insan engel olamıyor kendine ya 🤷♀️🤷♀️
Fatma93 cigdem1994 kola cok sekerli canim ama seni anliyorum bende cikolataya dayanamiyorum yiyorum 😔 kola gobekde yapar derler