Kızlar iki gün önce postta sormuştum bebeğimin kalp atışları düşüyor nst de diye devlette perinatolojiye gitmeme rağmen doktorum erken doğuma alamam dedi güldü falan resmen dalga geçti, özele gittik iki kere kordon dolanmış boynuna bir saat içinde aldılar bebeğimi bugün eve geldik doğum hikayemi ayrıntılı bütün önerilerimle sonra uzun uzun yazıcam ama şunu söylebilirim eğer bakacak kimse yanınızda yoksa sezeryan bana göre çok zor gazımı çıkarıp tuvalete gitmeme rağmen ağrılardan bebeğime ve kendime bakamıyorum iyiki annem var 🙏 en kötüsü doğum anı değil bence sonrasında doktorum geldi alttan üstten rahimi yerine oturttu hemşireler geldi bastırdı pis kanı akıttı falan Allahım inşallah travma olarak kalmaz bende 😁 benim gibi acı eşiği düşükler için kötü yani 😁
Neyse sorunuz varsa cevaplayabilirim🤗