İyi geceler kizlar 15+3 deyim. Çok sıvı bir şekilde birden boşalırcasina akıntım oluyoor günde iki defa falan sancı ağrı idrarda yanma yok koku da normal ama akıntım rengi yeşilimsi enfeksiyon olma ihtimali varmı sizce ? Enfeksiyon yada mantar durumunu yaşayanlar bunun hakkında bilgi verebilirmi