busra2512 Zehra1905 biraz önce ben de böyle bir post açayım dedim sonra vazgeçtim canım 😀 bizim de son 99 🥰
Asumann Zehra1905 bende son 99 diye post açtığımı hatırlıyorum ☺️ Şimdi şafak 17 çok şükür. Darısı başınıza ❤️
Zehra1905 busra2512 son iki rakama düştüm bi değişik oldum post açayım dedim canım 😂 Sağlıkla gelsinler inşallah kuzucuklar 🥰 sizin cinsiyet ne 😊
busra2512 Zehra1905 en son babası askerdeyken çift rakama düşünce sevinmiştim şimdi de bebeğim için mutluluk yaşadım darısı tek rakamlara 😀🤲 oğluşum olacak canım senin cinsiyet ne 🤗
Aymik0919 Bizim de 98 gün kaldı kavuşmamıza 🤲🏻 Bugün gördüm daha minnoş kızımı🥰 herkes sağlıkla alır inşAllah kucağına🙏🏻🧿