Birgul İyi geceler anneler anne adayları😊 Bi ayın 1inde korunmayı bıraktık. Bugün normalde adet olmam gerekiyor takvime göre olmadım Ama zaten pek takvime uymuyo ileri attığı da oluyor test yapmalıyım. Yani test ne zaman yapmalıyım??
gizemonerr Birgul ben adetime 2 gün kala yapmıştım. İki çizgi çok belirgin çıkmıştı. Bence yaparsan test çıkar.
ulkukizil Birgul ben de adetten önce öğrenenlerdenim 😊 hiç gecikme yaşamadım. Adetime 3 gün vardı öğrendiğimde
Birgul [silindi] bende daha önce yaptım bi kere 2 gün öncesinde aynı silik çıktı kan testi yaptırdım o zaman hamileydim ama düşük oldu. şimdi düşükten sonra ilk korunmadan olan birliktelik heyecanlıyım o yüzden inşallah hamileyimdir🤲🏻🤲🏻
Sanslikedi17 Birgul benim adetimde 23-26arası değişiyor ben 27. Gün test yapmayı düşünüyorum ama bence hamileyim tün bulgular var çünkü
4114eb Birgul 1 2 gün geçince sabah ilk idrarınızla yapın daha doğru sonuç verir negatif çıkarsa ve hala adet olmazsanız geç döllenme olabilir 7.gün tekrarlayın
Ozgectndg Birgul ben adet gecikmemden 3,4 gün sonra yaptm silik cıktı betamda 116 cıkmıştı geç döllenme olms sendede geç döllenme olabilr bekle yasak gecsin test al kesin sonucu alırsın sonrada koş doktora :)
Caglanuroney Birgul 2 gün geçtikten sonra erken gebelik testi yaptım direk kırmızı çizgi çıktı erken gebelik testiyle yapsan daha kesin sonuc alırsın bence
Birgul Yaptım negatif çıktı😔 artık adeti beklicem olmazsam 1 hafta sonra bi daha yaparım takvime göre geçti gözüküyo ama takvime uymuyo zaten genellikle