İyi akşamlar kızlar..
Yaklaşık 10 yıldan bu yana panik atak hastasıyım ama ilaç kullanmıyorum 9 yıldır felan. Geçen senede birkaç ataklarım olmuştu. Bu akşam da şiddetli bir atak geçirdim çok korkuyorum bebeğim etkilenir bu durumdan diye inşallah bir daha atak geçirmem çok üzgünüm 😔😔