İyi günler kızlar 34+3 günlük hamileyim dün kontrole gittinde bebeğinnn baş çevresinin 2. Hafta önde gittini söyledi doktor daha önceden bebeğimin kafasında sıvı birikmesi vardı ama azdı riskli gebelik bölümüne gittim bu her bebekde olabilen bişey olduğu soylenildi ve boyut kucukmustu riskli de değil demişlerdi smdi ise bu kontrolde sorduğumda yapısına sınırda olduğunu söyledi riskli gebelik bölümüne sevk etti böyle bir durumla karşılaşan var mı .