Burada lavanta yağını önermişlerdi ama aktar bana ardıç yağını tavsiye etti. Hamile iken kullanabilirsin dedi. Valla o kadar felaket ağrıyor ki doktora soramadım çünkü devlete gidiyorum ve randevuna daha var. Şimdi eleştiren olmasın diye söylüyorum her dakika bişey soracağım özel doktorum yok maalesef. Bu yağ masajla beraber biraz hafiflettiği. Ama yine de her gün ağrıyor.