Anneolmayahasret canım bizde 5 yıldır deniyoruz iki yıl önce dış gebeliğim var şimdi tekrar hamileyim 5 haftalık ama kanamam var tekrar hep bir endişe umudunu yitirme sakın.. rabbime sığın herşeyde bir hayır vardır kocanla baş başa kalmanın tadını çıkar daha çok eşine sarıl aile illa bebek demek değildir.. umudumuzu kaybetmeyip yola devam edeceğiz ama bunu sitresle kederle değil güle oynaya olursa çok sevin olmazsa vardır bir hayır de 🎈