tany15 Kızlar emzik arayışındayım sizler hangi marka emzik aldınız?aventin emziğinde gidip geliyorum şuan mamajo diye bi marka var onunda güzel gibi ama kullanım işlevi olarak en doğalı en iyisi hangisi bilmiyorum ilk çocuğum olcak
DilekNesil tany15 10 tane emzik denedim 3tllik olanindan da 50tllik olaninda 😁 Tutturmayı başaramadık. Hiç istemedi kızım.
Nslhnakn tany15 philips avent ultra air ve bibs aldım deneyip göreceğiz🤷🏻♀️ Ama philips ultra air den memnun kalan çok kişi var çevremde meme ucuna en benzer oymuş jokerde ki bayanda öyle demişti
Senaselimefendigil tany15 bende bibs aldım aşkım bakalım bebek tutar mı ama aklımda hep kauçuk vardı doğal olduğu için çevremdede memnun olanlar olunca onu aldım gerçi hala ne zaman vermem gerektiği konusunda kararsızımda bakalın doğsunda bi 😍
tany15 Senaselimefendigil uyku eğitiminde psikolog emzik öneriyodu vermeyin demedi bakalım bebişlerimiz isticekmi o daha önemli :))