Sena1512 Kızlar merhaba ben saadet hanima gitmeye başladım cok cok iyi. Ama sorum su dogum yapınca dogum ucretinin icine hastanede yatis ve bebegin sonrakin1 hafta ki kontrollwri dahil mi yoksa sadece dogummu bilgisi olan lütfen yazsin😘😘
caglanurr Sena1512 bebek kontrolü var demişlerdi bize bende semra hocaya gidiyorum ama yatışı bilmiyorum
gzmdnz35 Bilgim yok ama üstte kalsın diye yazayım bende Saadet hanıma gittim geçen hafta mükemmel bir kadın hayran kaldım 😍😍❤️❤️ Burda olsam kesinlikle onunla devam ederdim
Sena1512 gzmdnz35 bende dahabonce ozelede devlet hastanesini de cok gittim boylesini hic gormedim masllah harika bi doktor hayran kaldm