Eemmyy Nehirinannesii bende 5.ayda düşünüyorum doktoruma sorucam tabi . Ama beyaZ olduğu için deil diplerim geldi sadece uçlarda kaldı
zeynepdemirtaserol Nehirinannesii ilk 10 hafta geçtikten sonra organik boyalarla boyatmanız daha uygun olur. Bir şey olmaz diye bir şey yok kimyasal sonuçta zor da olsa bebeğe bir şekilde ulaşabilir bunun garantisini veremiyor doktorlar maalesef.
Ayayse Nehirinannesii ben boyattım aşırı beyazım var 3 aylık çıkmıştı beyazım hemen kuaföre attım kendimi ama çok araştırdım sigara daha zararlı gibi geldi araştırmalarım sonucunda yani bi kıyaz yaptım kendimce dr. Kağan kocatepenin bu konuyla alakalı videosu var youtubede izleyebilirsiniz
123abc Nehirinannesii bence kimyasal riske hiç atmayın dedim doğumdan sonra en güzeli hepsinde katkı maddesi var 😍
Bahar1011 Organik boya siparişi verdim evde kendim boyamaya calısacam doguma güzel gidim diye oglum beni ilk güzel görsün 🥰