Prensesimiz_ Kızlar yarın 40.haftam doluyor bebek hareketleri de iyice azaldı endişeliyim hareket etmemesi normal mi
DilekNesil Prensesimiz_ evet tedirgin olmayin. Yeri artik çok dar ve hareketi bu yuzden az yavrucağın 😌😌
Ruveyda_ Prensesimiz_ hareketlerini sayın günde 10 kez hareket hissetmeniz lazım hissetmiyorsanız mutlaka doktora gidin burda cok acı seylerle karsılasıyoruz allah korusun bssy olmaz demek haddimiz değil o vebali almayalım
Busratm Prensesimiz_ Asıl bu haftalarda önemli hareketler. Takip edin mutlaka eğer en ufak bir sorun hissederseniz gece de olsa gidip nst çekilin.