Destinaroza Ben cok limon yerdim erkek bide ilk baslardaydi simdi hic yemiyrm o zamnlar tuzlayip yiyordum
asyaninannesii Sevcandumaan bende tam 18 haftalık olduk çok şükür Allah Analı babalı büyüsün inşallah
Asn Normalde de ekşi severim daha da düştüm turşuydu limondu vs oğlum olacak :) ama şu karın sivriyse erkek olayı dogru cıktı bnde
spiker_anne Myminik delileeerr gibi ekşi yemistim turşularla yatip kalktim herkes kiz dedi ama oğlum oldu😂
Mutlu_anne00 Ben limonu kabuğuyla birlikte yedim hep hâlâ da yiyorum ekşi delisiyim tatlıdan nefret ediyorum ve kızım olacak,😁☺️