SEVGiHASAN valla kulaklarını tıkıycaksin normal dogum deince yapamazsn fln dedilr laf anlatmaktn herkese halim kalmıodu artık son haftalar allah bilir belli deil deyip kestirip atıyoeum su sıralarda ikiz görünce millet sanki dünyada hic yokmus gibi her gittigim yerde bi bakılıo tanıdık oldumu ayyy cok zordur, emziriomusun, ikiz deil digeride kücük ücüz bakıon allah sabır versin, ben hayatta bakamam gibi sinie edici laflar ediyolar sanki kendilerine yorum yapın diyorum. esim en büyük destekcim diyorum birazda yoo gayette bakıyorum gencim enerjim yetio diyorum 😂 hicte düsünüldügü gibi degil icinde olunca öylede güzel bakılıoki iyiki ikiz diyosun bazen