Deletedmom191 Haklısınız karışık bu işler biraz 😊Bazen ilk gebeliklerde sebepsiz de kalp durması olabiliyormuş ya da bebekte bir problem olduğu için duruyormuş. Bir kayıpla zaten test yapılmıyor ben beyaz yalan söyledim de öyle test yaptırdım.🙈 Benim sadece 1298c genimde homozigot mutasyon çıktı. Tıp makalelerini bile okudum bazı doktorlar bunun gebelikte kalp durması ile ilgisi olmadığını söylüyor, bazıları da sebep olarak görüyor. Hatta bana bir doktor dedi ki kan pıhtılaşması sebepli kalp durmaları daha ileri haftalarda olur, ilk 3 ay olanlar farklı sebeplerden dedi. Benimki 8. Haftada durmuştu. Dediğiniz gibi karışık işler, kiminin iğneye hapa rağmen yine kaybı oluyor. Ben de tiroit hapı, tansiyon hapı, iğne ve coraspin kullanıyorum. 27. Haftaya geldik çok şükür. İnşallah bu sefer sağlıkla kucağımıza alırız. 🌸