yncsk Arkadaşlar 25+3 haftlıkhamişim. son 3 _4 gündür kalçam ağrıyo ve bacağıma vuruyo. 3 haftadır da sırt ve bel ağrım var sizin önerdiğiniz bişeyler var mı acaba??
Harvicell yncsk o haftalarda başladı benimde doktoruma söylemiştim magnorm yazdı kalça ağrım yok şimdi
Emren yncsk bel fıtığım varsa çok tetikler eğerki yoksa başlangıç olabilir aynısı bende var ama bende fıtık var çok tetikledi 😔